Træner

Jacob Nordestgaard

PGA Pro med mange års erfaring. (lektioner bookes på golfbox.dk)

Undervisningen bliver tilpasset dig som elev, jeg har ingen formodning om at du kan svinge som en professionel, men jeg mener at alle kan blive bedre til golf, med små ting, der dog kan kræve en del arbejde

Selv de små ting i golfsvinget kræver arbejde, derfor vil jeg altid anbefale at man køber min. 3 lektioner.

Undervisnings priser

1 lektion a 25 min 175 kr.

Værdikort 800 kr. og få værdi for 875 kr. (5 lektioner)

Værdikort 1400kr og få værdi for 1750 kr. (10 lektioner)

Golfskolen (læs mere herunder)  999 kr.

Golfskolen plus 3 lektioner 1300kr

”Golfskolen”

”Golfskolen” bliv en bedre golfspiller dette forår

Få 3 måneders fri holdtræning for kun 999 kr.

Her kommer vi hele vejen rundt om golfen. Alle former for indspil, lange slag, putting osv osv.
Der kommer til at være lektioner alle hverdage, træningstiderne bliver tilpasset så det passer i forhold til antal tilmeldte.

Mandag formiddag og eftermiddag/aften
Tirsdag formiddag og eftermiddag/aften
Onsdag formiddag og eftermiddag/aften
Torsdag formiddag
Fredag formiddag (ikke alle fredage)

Træningen er tilpasset den helt almindelig golfer, du vil få hjælpe til at facetter af spillet. Efter 3 måneder kan du forvente at være blevet lidt bedre i alle discipliner. Det bliver sjovt, du lærer en masse og hygger dig med andre medlemmer af golfklubben.

Træningen starter 2. april 2024 og slutter 28. juni 2024. Der vil være træning hver uge på nær en uge. Du kan booke alle de holdtræninger du vil i perioden.
Tilmelding allerede nu på holmsland@golfonline.dk