Referat fra arbejdsdag 2.4.22

Endnu engang var vi heldige med vejret til vores nu snart traditionsrige halvårs arbejdsdag for frivillige i Holmsland Klit Golfklub, som denne 2. gang havde samlet 45-50 deltagere. Under indtagelse af kaffe og morgenbrød blev alle budt velkommen af Frivilliggruppen, hvorefter John præsenterede dagens program incl. fordeling af arbejdsopgaver, som bl.a. bestod i oprydning ved hul 9, hvor en masse buskads er blevet klippet ned og efterfølgende kørt igennem en flismaskine. Desuden blev flere af broerne repareret, der blev gravet hyben op, skåret kanter ved klubhuset – hvilken pynt – og plantet blomster i nyindkøbte blomsterkummer. Dem må I gerne hjælpe med at vande i ny og næ (der står en vandkande under skranken i klubhuset). Ligeledes knoklede en flok ihærdige kvinder med oprydning og rengøring på loftet i klubhuset samt i damernes omklædningsrum, som også er blevet forskønnet. Der blev desuden samlet bolde, klippet bakker og samlet skrald mm.

Efter en velfortjent sandwich samt øl/vand deltog de fleste i en 9-hullers match efterfulgt af præmieoverrækkelse og igen øl eller sodavand.

Det blev endnu en fantastisk dag med højt humør og stor arbejdsiver, hvilket John Frivilliggruppen afslutningsvis takkede mange gange for. Desuden lover udvalget, at der næste år kommer lidt vand/sodavand rundt til det arbejdende folk. Dato for efterårets arbejdsdag følger senere.